De vierde week stage op Malta

26 september 2018 - L-Imsida, Malta

19 september '18

Vandaag is mijn opa jarig, dit is toch wel even een mis momentje als je niet gezellig een stuk vlaai kunt eten bij de liefste op die er is.

22 september '18

Vandaag zijn we gaan paddle surfen. Dit waren de vermoeidste 5 uur van mijn hele Malta ervaring...... De eerste 2 uur waren nog te doen maar toen we terug moesten peddelen en ook nog de golven tegen ons hadden was het zo zwaar. Dat ik niet meer van het mooie uitzicht heb kunnen genieten. Gelukkig heeft onze gids wel mooie foto's gemaakt en ook nog sportieve foto's van Imke en mij :)

24 september '18

Ik ben samen met een collega naar zijn flat gegaan om de cliënten terug te brengen. Het was net etenstijd en ik vroeg of ik kon helpen. Ik mocht van hun een cliënt eten geven. Hij kreeg soep, pasta, fruit en een beker water. Ik had gedacht dat ik er mee moeite mee zou hebben dan dat daadwerkelijk was. Het enige wat ik wel heftig vond om te zien was dat hij zoveel eten kreeg. Na dat hij de soep op had, wat overigens erg dikke soep was kreeg ik al een vermoede dat hij vol begon te raken. Maar toch heeft hij alles opgegeten. Na dat alles op was vroeg ik aan de verzorgsters of hij dit altijd moest eten omdat ik het nog al veel vond voor een lunch. Maar dit eten zij dus elke dag en dan ook nog s ’avonds avondeten.